Zdravím, včera som nainštaloval najnovšiu verziu Mozilla Firefox a jednoducho sa nemôžem pripojiť na nijakú stránku vďaka hláške "Vaše pripojenie nie je zabezpečené". Na sekundu to včera išlo ale už to zas nefunguje. Prosím Vás vševedi neviete ako tento problém opraviť? Prípadne niekde vycapiť odkaz na riešenie problému.
Vopred Vám ďakujem za odpoveď.
problém s nezabezpečeným pripojením
-
- začiatočník
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 18. Augusta 2016, 08:47
- Jacen
- profesionál
- Príspevky: 464
- Dátum registrácie: 30. Novembra 2005, 11:01
- Bydlisko: Komárno, Slovensko
- Kontaktovať užívateľa:
Re: problém s nezabezpečeným pripojením
V nastaveniach svojho antivírusu vypni filtrovanie SSL/TLS protokolu alebo niečo z tohto
Re: problém s nezabezpečeným pripojením
Máte v operačnom systéme nastavený správny dátum a čas? Nedochádza vám po spustení systému k zmenám v nastavení dátumu a času?
===
Tento problém môže spôsobovať dosť agresívne nastavený antivírusový program. V mnohých prípadoch pomôže odobrať niektoré ochranné štíty antivírusového programu - vypnite filtrovanie SSL/TLS protokolu, alebo ho úplne vypnite.
===
Je tiež možné že vám zostal v profile Firefoxu zablokovaný súbor „parent.lock“. Najdite si priečinok s profilom Firefoxu a odstráňte súbor parent.lock. Firefox pri tomto nesmie bežať ani v procesoch! Potom skuste spustiť Firefox normálnym spôsobom.
===
Ak to nepomohlo, vytvorte si NOVÝ profil Firefoxu ako test pre kontrolu, či váš súčasný profil nie je príčinou tohoto problému. Ak váš súčasný profil nie je príčinou tohoto problému, prepnite sa po kontrole späť na ten pôvodný (asi default) profil.
- Windows - Spustiť (WIN+R) - a tu vypísať firefox.exe -p (alebo "C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" -p)
http://imgbank.cz/images/2014/09/04/Fir ... l_novy.jpg
===
Ak zatiaľ nič nepomohlo, tak v prípade takýchto problémov spravidla pomôže "Obnova firefoxu": https://support.mozilla.org/cs/kb/obnov ... y-problemu Spustite firefox a potom:
[SK:] F10>Pomocník>Informácie pre riešenie problémov>Obnoviť Firefox
[CZ:] F10>Nápověda>Technické informace>Obnovit aplikaci firefox
http://imgbank.cz/images/2014/09/24/firefox_obnova.jpg
===
Tento problém môže spôsobovať dosť agresívne nastavený antivírusový program. V mnohých prípadoch pomôže odobrať niektoré ochranné štíty antivírusového programu - vypnite filtrovanie SSL/TLS protokolu, alebo ho úplne vypnite.
===
Je tiež možné že vám zostal v profile Firefoxu zablokovaný súbor „parent.lock“. Najdite si priečinok s profilom Firefoxu a odstráňte súbor parent.lock. Firefox pri tomto nesmie bežať ani v procesoch! Potom skuste spustiť Firefox normálnym spôsobom.
===
Ak to nepomohlo, vytvorte si NOVÝ profil Firefoxu ako test pre kontrolu, či váš súčasný profil nie je príčinou tohoto problému. Ak váš súčasný profil nie je príčinou tohoto problému, prepnite sa po kontrole späť na ten pôvodný (asi default) profil.
- Windows - Spustiť (WIN+R) - a tu vypísať firefox.exe -p (alebo "C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" -p)
http://imgbank.cz/images/2014/09/04/Fir ... l_novy.jpg
===
Ak zatiaľ nič nepomohlo, tak v prípade takýchto problémov spravidla pomôže "Obnova firefoxu": https://support.mozilla.org/cs/kb/obnov ... y-problemu Spustite firefox a potom:
[SK:] F10>Pomocník>Informácie pre riešenie problémov>Obnoviť Firefox
[CZ:] F10>Nápověda>Technické informace>Obnovit aplikaci firefox
http://imgbank.cz/images/2014/09/24/firefox_obnova.jpg