Problem neprichadzajucej posty po aktualizacii Thundebirdu
Problem neprichadzajucej posty po aktualizacii Thundebirdu
Dobry den,
Mozllu a Thundebird pouzivam 12 rokov, ale od poslednej aktualizacie
Thundebirdu 21.7.2020 mi neprichadza emailova posta VOBEC. Zaujimave je, ze odchadzajuca posta je OK. Dajte mi prosim navod pre tuto verziu ako instalovat, ci zmenit, ci aktualizovat prichadzajucu postu . Dakujem
Mozllu a Thundebird pouzivam 12 rokov, ale od poslednej aktualizacie
Thundebirdu 21.7.2020 mi neprichadza emailova posta VOBEC. Zaujimave je, ze odchadzajuca posta je OK. Dajte mi prosim navod pre tuto verziu ako instalovat, ci zmenit, ci aktualizovat prichadzajucu postu . Dakujem
-
- začiatočník
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 21. Septembra 2020, 08:43
Re: Problem neprichadzajucej posty po aktualizacii Thundebirdu
dobry den, podarilo sa Vam vyriesite tento problem ?? mam rovnaky. dakujem za kazde info. PP
Re: Problem neprichadzajucej posty po aktualizacii Thundebirdu
Dobry den,
aj ja mam tento problem po aktualizacii na verziu 78.2.2, predchadzajuca verzia isla este OK.
Taktiez mi pomoze kazda informacia.
SF
aj ja mam tento problem po aktualizacii na verziu 78.2.2, predchadzajuca verzia isla este OK.
Taktiez mi pomoze kazda informacia.
SF
Re: Problem neprichadzajucej posty po aktualizacii Thundebirdu
Návrat k staršej verzii Thunderbirdu je možný. Stiahnite si potrebnú oficiálnu verziu Thunderbirdu. Vypnite Thunderbird a natvrdo preinštalujte doterajšiu (problémovú) verziu Thunderbirdu. Všetky oficiálne verzie Thunderbirdu nájdete tuna:
http://archive.mozilla.org/pub/thunderbird/releases/
Po nainštalovaní vypnite automatické aktualizácie:
- Thunderbird - Nástroje - Možnosti - Spresnenie - Aktualizacie
A tu zvoľte „Nevyhľadávať aktualizácie“
Ja osobne som od júla 2019 ustrnul na Thunderbird verzii 60.8.0 a nedám naň dopustiť. V tejto staršej verzii mi všetko funguje tak, ako som bol zvyknutý posledných cca 20 rokov. Fungujú mi aj všetky rozšírenia, bez ktorých si používanie Thunderbirdu nedokážem predstaviť. S vyššími verziami Thunderbirdu som už nedokázal plnohodnotne pracovať.
http://archive.mozilla.org/pub/thunderbird/releases/
Po nainštalovaní vypnite automatické aktualizácie:
- Thunderbird - Nástroje - Možnosti - Spresnenie - Aktualizacie
A tu zvoľte „Nevyhľadávať aktualizácie“
Ja osobne som od júla 2019 ustrnul na Thunderbird verzii 60.8.0 a nedám naň dopustiť. V tejto staršej verzii mi všetko funguje tak, ako som bol zvyknutý posledných cca 20 rokov. Fungujú mi aj všetky rozšírenia, bez ktorých si používanie Thunderbirdu nedokážem predstaviť. S vyššími verziami Thunderbirdu som už nedokázal plnohodnotne pracovať.
-
- začiatočník
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 21. Septembra 2020, 08:43
Re: Problem neprichadzajucej posty po aktualizacii Thundebirdu
neskusal som to, ale mam pocit ze do starsej verzie nenaimportujem maily ktore uz boli vo verzii 78.x.x
pokial v nastaveni uctu => nastavenie servera => zabezpecenie pripojenia nastavim "ziadne", tak maily zacnu fungovat.
mail providera mam https://setup.sk [webhouse]
pokial v nastaveni uctu => nastavenie servera => zabezpecenie pripojenia nastavim "ziadne", tak maily zacnu fungovat.
mail providera mam https://setup.sk [webhouse]
Re: Problem neprichadzajucej posty po aktualizacii Thundebirdu
Presunte si všetku poštu do nejakého nového priečinka (napr priečinok ZALOHA) v LOKÁLNE PRIEČINKY. Po úspešnom downgrade si tú poštu môžete potiahnutím myšou vrátiť späť do Doručená pošta, Odoslaná pošta ... atď).
===
Ako nastaviť Mozilla Thunderbird pre príjem a odosielanie pošty z WebHouse
===
Ako nastaviť Mozilla Thunderbird pre príjem a odosielanie pošty z WebHouse
Problem neprichadzajucej posty po aktualizacii Thundebirdu 78.5.0
Od včera keď sa mi TB opäť aktualizoval na 78.5.0 mi nesťahuje novoprijaté správy. 1x to nešlo po aktualizácii na 78.2.2., avšak tam som problém vyriešil nastavením servera. Tentokrát som žiadne nastavenia nemenil a nič. Pritom webmail verzia mi funguje. Neviem si rady, vie niekto pomôcť?
ďakujem Rado
ďakujem Rado
Re: Problem neprichadzajucej posty po aktualizacii Thundebirdu
Používate antivírusový program ESET? Ak áno, takto to bolo vyriešené na iných diskusných fórach:
vse vyresi az stazeni predbezne aktualizace esetu. Je to otazka casu, takze stejne to casem zacne fungovat vsem.
viz. https://forum.eset.com/topic/26355-thun ... g-problem/
ja mam ted problem vyresen
...Bylo potřeba v ESETu v nastevení emailů připsat i bránu 465.
Re: Problem neprichadzajucej posty po aktualizacii Thundebirdu
Už som to napísal do sekcie Gmail, ale nakoľko to trápi asi veľa ľudí s Thunderbirdom, tak ešte raz stručne:
Problém spôsobil ESET antivírus, konkrétne nová(?) kontrola emailových klientov. Treba v ňom ísť na Nastavenia, Rozšírené nastavenia, WEB A EMAIL, FILTROVANIE PROTOKOLOV a ísť na Vylúčené aplikácie, kliknúť na upraviť, nájsť v zozname Thunderbird a pridať ho tam. Alebo rovno zrušiť zaškrtnutie kontroly aplikačných protokolov, čo je jednoduchšie, ale na bezpečnosti nepridá...
Problém spôsobil ESET antivírus, konkrétne nová(?) kontrola emailových klientov. Treba v ňom ísť na Nastavenia, Rozšírené nastavenia, WEB A EMAIL, FILTROVANIE PROTOKOLOV a ísť na Vylúčené aplikácie, kliknúť na upraviť, nájsť v zozname Thunderbird a pridať ho tam. Alebo rovno zrušiť zaškrtnutie kontroly aplikačných protokolov, čo je jednoduchšie, ale na bezpečnosti nepridá...
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.
Re: Problem neprichadzajucej posty po aktualizacii Thundebirdu
A je to tu znova - po aktualizácii Thunderbirdu neprijíma poštu, ale objavuje sa otravné okno od Googlu, cez ktoré sa nedá dostať ani prihlásením, ako požaduje. Takže zase skúšanie, ako sa toho zbaviť - a BINGO - ísť do Thunderbirdu na Nastavenia a tam v nastavení servera aj servera pre odchádzajúcu poštu upraviť Metódu overenia na Normálne heslo.