Problém pri odosielaní správ
Problém pri odosielaní správ
Dobrý den, pouzívam mozillu thunderbird a vcera mi pri odosielani spravy vypisalo takuto chybu: "Chyba pri odosielaní e-mailovej správy. Server odpovedal: 5.7.1 Access is denied from this client or address. Overte nastavenie vašej e-mailovej adresy v nastaveniach účtu a skúste to znova." Prijimat sprave mozem normalne ako doteraz ale odosielat mi ich uz nejde. Klasiky ako restartovat PC, modem, preinstalovat thunderbird, nainstalovat thunderbird na iny PC som skusal, stale pise rovnaku chybu aj na kazdom PC. Internet mam od Telekomu, tak som im zavolal avsak u nich je vsetko vporiadku. Mail vsak ide poslat cez ich webovu stranku bez problemov, preto si myslim ze nastala nejaka chyba asi v novej verzi thunderbirdu. Prosim poradte mi
Re: Problém pri odosielaní správ
Thunderbird neodchádza pošta (SMTP):
Mate asi zlé nastavené SMTP. V nastavení servera si nastavte správne hodnoty SMTP:
- Thunderbird - Nástroje - Nastavenie účtov
a v ľavom okienku úplne dole "Server pre odosielanie pošty SMTP"
Ak to nepomôže, alebo to nedokážete nastaviť tak napíšte do tohoto fóra odpovede na tieto otázky
- akú emailovú schránku používate (poskytovateľ schránky na serveri seznam.cz, gmail.com... atď)
- akú SMTP mate teraz nastavenú
- poskytovateľ internetového pripojenia (komu platíte za pripojenie na internet)
Mate asi zlé nastavené SMTP. V nastavení servera si nastavte správne hodnoty SMTP:
- Thunderbird - Nástroje - Nastavenie účtov
a v ľavom okienku úplne dole "Server pre odosielanie pošty SMTP"
Ak to nepomôže, alebo to nedokážete nastaviť tak napíšte do tohoto fóra odpovede na tieto otázky
- akú emailovú schránku používate (poskytovateľ schránky na serveri seznam.cz, gmail.com... atď)
- akú SMTP mate teraz nastavenú
- poskytovateľ internetového pripojenia (komu platíte za pripojenie na internet)
Re: Problém pri odosielaní správ
Pouzivam adresu ..@stonline.sk (cize od providera) doteraz to fungovalo cca 2 roky bez problemov a len zrazu neslo posielat maily, nastavenia SMTP som nijako nezmenil a aj ked som ich skontroloval su spravne, poskytovatela mam telekom uz niekolko rokov... cize som nic nemenil len zrazu to prestalo fungovat preto jedina moznost co ma napadla bola nejaka aktualizacia thunderbirdu ...
Re: Problém pri odosielaní správ
Skúste spustiť Thunderbird v NÚDZOVOM REŽIME a preverte či chyba pretrváva (pri kliknutí na ikonu Thunderbird držte tlačidlo SHIFT).
ak problém nepominul, potom ešte takto:
a preverte, či problém pretrváva.
ak problém nepominul, potom ešte takto:
a preverte, či problém pretrváva.
Re: Problém pri odosielaní správ
SMTP server som skontroloval podla toho nastavenia, mal som ho nastaveny spravne cely cas aj mam, potom som skusil spustit v nudzovom rezime aj prvu aj druhu moznosst som vylucil stale pise tu istu chybu ... vsetko sa zda ze pracuje spravne ale aj tak to nefunguje, bez akehokolvek zasahu alebo instalacie to prestalo fungovat, ak viete este o niecom tak poradte dakujem
Re: Problém pri odosielaní správ
Ťažko radiť keď som doteraz nedostal odpoveď na otázku: akú SMTP máte teraz nastavenú
http://forum.mozilla.sk/viewtopic.php?f ... 148#p41416
http://forum.mozilla.sk/viewtopic.php?f ... 148#p41416
Re: Problém pri odosielaní správ
Popis: (nič)
Názov servera: mail.telekom.sk
Port: 25 (Štandardný: 587)
Zabezpečenie pripojenia: STARTTLS
Metóda overenia: bez overenia
Používateľské meno: (od providera)
Názov servera: mail.telekom.sk
Port: 25 (Štandardný: 587)
Zabezpečenie pripojenia: STARTTLS
Metóda overenia: bez overenia
Používateľské meno: (od providera)
Re: Problém pri odosielaní správ
Nastavenie sa zdá byť v poriadku.
KROK číslo 2:
Spusti Thunderbird v NÚDZOVOM režime (drž klávesu SHIFT a klikni na ikonu Thunderbirdu)
ak problém nepominul, potom ešte takto:
ak všetko funguje tak ako má, hľadaj chybu v rozšíreniach. Vypni ich a postupne zapínaj až zistíš, ktoré rozšírenie to spôsobuje.
KROK číslo 2:
Spusti Thunderbird v NÚDZOVOM režime (drž klávesu SHIFT a klikni na ikonu Thunderbirdu)
ak problém nepominul, potom ešte takto:
ak všetko funguje tak ako má, hľadaj chybu v rozšíreniach. Vypni ich a postupne zapínaj až zistíš, ktoré rozšírenie to spôsobuje.
Re: Problém pri odosielaní správ
Ako som uz pisal, tento postup som skusil avsak neuspesne, stale vypisuje rovnaku chybu
Re: Problém pri odosielaní správ
Krok číslo 3:
Ak problém nepominul vytvor si NOVÝ PROFIL Thunderbirdu príkazom: "thunderbird -p" - bez úvodzoviek
Ak problém nepominie, tak sa môžeš vrátiť k pôvodnému profilu tiež príkazom "thunderbird -p"
a prever, či problém pretrváva.
Ak problém nepominul vytvor si NOVÝ PROFIL Thunderbirdu príkazom: "thunderbird -p" - bez úvodzoviek
Ak problém nepominie, tak sa môžeš vrátiť k pôvodnému profilu tiež príkazom "thunderbird -p"
a prever, či problém pretrváva.
Re: Problém pri odosielaní správ
Vytvoril som novy profil zadal nastavenia, stale rovnaka chyba ...
Re: Problém pri odosielaní správ
Krok číslo 4:
Thunderbird vytvorenie účtu:
1. Odstrániť z Thunderbirdu jestvujúci účet na stonline.sk
2. Ukončiť a znova spustiť Thunderbird
3. Vytvoriť NOVÝ (ten odstránený ) účet
4. Nechaj Thunderbird, aby automaticky vytvoril tento účet. Nijak neupravuj automaticky nastavený POP a SMTP prístup k účtu. Iba zadaj správne prístupové MENO a prístupové HESLO. V prípade, že ho thunderbird nedokáže automaticky vytvoriť, zadaj správne údaje.
5. Potom by to mohlo fungovať.
Thunderbird vytvorenie účtu:
1. Odstrániť z Thunderbirdu jestvujúci účet na stonline.sk
2. Ukončiť a znova spustiť Thunderbird
3. Vytvoriť NOVÝ (ten odstránený ) účet
4. Nechaj Thunderbird, aby automaticky vytvoril tento účet. Nijak neupravuj automaticky nastavený POP a SMTP prístup k účtu. Iba zadaj správne prístupové MENO a prístupové HESLO. V prípade, že ho thunderbird nedokáže automaticky vytvoriť, zadaj správne údaje.
5. Potom by to mohlo fungovať.
Re: Problém pri odosielaní správ
Tu je postup na vytvorenie NOVÉHO (toho istého) účtu
https://www.telekom.sk/osobne/pomoc-a-p ... rd-17-0-6/
https://www.telekom.sk/osobne/pomoc-a-p ... rd-17-0-6/
- Jacen
- profesionál
- Príspevky: 464
- Dátum registrácie: 30. Novembra 2005, 11:01
- Bydlisko: Komárno, Slovensko
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Problém pri odosielaní správ
If you cannot send mail, the problem is likely a restriction by your ISP (Internet Service Provider) as many block the normal sendmail port 25, due to their own security concerns.
Pozri si toto Problems Sending Mail - Receiving is Fine a vyskúšaj tú kontrolu na port 25